נוקיה מינתה את חברת קראט העולמית כסוכנות הבלעדית של החברה לתכנון ורכישת מדיה החברה ביצעה בחודשים האחרונים הערכה של צרכי המדיה הגלובליים, האזוריים והמקומיים בכל שוק בו פועלת החברה, על מנת לאתר את פתרון המדיה האופטימלי לתוצרים הנדרשים על ידי החברה, הפועלת בשוק צרכני המחייב קריאטיביות רבה



לדברי פקה רנטלה, סגן נשיא בכיר ומנהל השיווק העולמית של נוקיה: "חיפשנו שותף שיספק לנו הצטיינות במדיה הדיגיטלית, על מנת לתמוך במהלך של חברת נוקיה לכניסה לשיווק פתרונות. אנו מאמינים שחדשנות תהיה מרכיב מרכזי לשיפור אפקטיביות המדיה בעתיד. התרשמנו מאוד מאיכות המענה שקיבלנו מסוכניות המדיה השונות ועומק הפתרונות שנועדו לתרום לצרכיה העסקיים של נוקיה. לקראט תהיה תרומה משמעותית בתחום התכנון האסטרטגי ומדיה דיגיטלית.

המינוי של קראט יהיה על בסיס גלובלי, לכל המדינות בהן פועלת נוקיה. ההעברה תסתיים ברוב המדינות ברבעון השלישי של 2009 למעט הודו, המזרח התיכון וצפון אפריקה שקיבלו תקופה ארוכה יותר לביצוע השינוי.





נבנה על ידי Interserve, אחסון אתרים jetserver