בן זוג עתידי הוא יעד מועדף מרכזי לשיחות בסלולרי, כך עולה ממחקרי שוק שערכה חברת אורנג' מהלך שיווק דתיOrange
אורנג' קיימה מסיבת עיתונאים בו הציגה ממהלך שיווקי בו היא יוצאת במגזר הדתי. במסיבת העיתונאים הציג ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר סקרים שמקיימת החברה בקרב המגזר הדתי ומהם עולה כי ציין כי נוסף על בני המשפחה, אשר מהווים יעד מועדף לשיחות בסלולרי, יעד מועדף אשר אינו נמנה על בני המשפחה, הוא בן זוג עתידי.


דוד אבנר מנכ"ל חברת פרטנר ציין כי "orange פועלת מתוך תפיסה הדוגלת בפרסונליזציה, המתאפיינת במתן מענה המותאם לצרכיו ודפוס השימוש של הלקוח, זאת מתוך ההבנה כי 2.9 מיליון לקוחות אינם יכולים להוות קבוצה הומוגנית. משימתנו היא מתן מענה לסגמנטים מתוך קהל הלקוחות השלם, לאתר אותם וללמוד היטב את מאפייניהם השונים כמו גם ליזום הצעה ייחודית. כחלק מתפיסה זו, החברה פונה בימים אלו גם לקהל הדתי לאומי במהלך כולל להידוק ולהעמקת הקשר עימו. תוך הקפדה על פרסונליזציה הבאה לידי ביטוי במגוון ערוצים - בתוכניות התעריפים ובתוכן הסלולרי".


עיקרי המהלך השיווקי החדש של אורנג' הם הטבת משפחה של 300 דקות ב- 0 שקל לכל אחד מבני המשפחה, הטבה של 90 דקות שיחה למתגייסים לצבא ולשירות הלאומי, 1,000 דקות שיחה בחודש בעלות של 9 אגורות לדקה לזוגות, תוכניות תעריפים - הטבה של כ- 20  דקות ללא תוספת במחיר ללקוחות שאינם מדברים בטלפון בשבת.




בסקרי שוק שערכה החברה עולה כי כ- 68 אחוז מהציבור הדתי-לאומי נוהגים לגלוש באינטרנט ולצרוך תכנים. בנוסף, עלה צורך מלקוחות הציבור הדתי - לאומי להצעת תמהיל תכנים מתאים בפורטל הסלולרי של החברה. לפיכך, בחרנו ליצור עבור לקוחותינו אזורי תוכן רלוונטיים ייעודיים המותאמים לתחומי העניין של קהל לקוחותינו זה במגוון ז'אנרים: וידאו, מוסיקה, מוצרי גרפיקה ואפליקציות, זאת בשיתוף עם ספקי תוכן מובילים המתמחים בפיתוח תכנים מגוונים ומעניינים עבור הקהל הדתי - לאומי.


בשלב זה, הושק ב- orange time בסלולר אזור יהדות, המציע רפרטואר מקיף הכולל תכנים עשירים ואטרקטיביים לצד שירותי מידע נוחים לשימוש כדוגמת ספרי הקודש בגרסתם המלאה, כולל אפשרויות חיפוש מתקדמות - התנ"ך, שולחן ערוך, התלמוד הבבלי ועוד. כמו כן, הותאמו ופותחו גרסאות סלולאריות לאתרים מובילים הפונים לקהל הדתי-לאומי: ערוץ 7, כיפה, דתילי, בחדרי חרדים, תפוז למהדרין, Ynet יהדות, הישיבה ועוד.


בתחום הוידאו מעודכנות באופן שוטף כתבות בנושאי יהדות ומסורת, סדרות פופולאריות הנוגעות בחיי הקהל הדתי לאומי כגון: סרוגים, מעורב ירושלמי, וגישה לצפייה בשידור מצלמות live  מהמקומות הקדושים. בקרוב יוצעו גם הרצאות ושיעורים של רבנים, שיעורי תורה ותוכן לילדים. בתחום המוסיקה, רפרטואר רחב של מיטב האמנים. בין השאר מוצעים אלבומים מיוחדים כגון אלבום התפילות של עוזי חיטמן, אלבום הפיוטים של מאיר בנאי, התיקון הכללי ועוד. בקטגוריית מוצרי גרפיקה ואפליקציות מוצעים טפטים, שומרי מסך, וערכות נושא של נופי ארץ ישראל, סמלי יהדות ועוד. כמו כן מוצעות אפליקציות כגון ספר תהילים, תפילולרי, אפשרות לשליחת פתק וירטואלי לכותל ועוד.


החברה מציעה גם שירותים נוספים במסגרת המהלך השיווקי:  שירות רב קווי - המאפשר לקיים 3 שיחות בו - זמנית על גבי אותו מספר ללא עלות אחזקת קווים נוספים, שירות הקפצת שיחה מסלולר לנייד ולהיפך, אינטרקום המאפשר לבני הבית לדבר חופשי בין מכשירי הטלפון. מגוון שירותים בסיסיים כמו תא קולי, שיחת ועידה, שיחה ממתינה וכדומה. כחלק מתוכנית ניידות המספרים, מתאפשרת שמירה על המספר הקיים והמוכר או לחלופין לשנות קידומת חדשה ל-074. orange מציעה חבילות תעריפים אטרקטיביות הכוללות דקות שיחה לכל היעדים בארץ ומוזילות את החשבון החודשי בעשרות אחוזים.


גם תחום האינטרנט נמצא במהלך השיווקי והחברה מציעה נתב תקשורת אלחוטי מתקדם המאפשר גישה מהירה ברוחבי פס של 1.5M עד 10M, מכל מקום בבית.  כמו כן, קיימת אפשרות להצטרף לשירות שירות סינון אתרים של orange המאפשר לסנן ולהגביל את הגלישה לאתרים לא רצויים ברשת. באמצעות השירות ניתן להגביל גישה לאתרי תוכן למבוגרים והימורים בבית, וכן לשלוט בגישה לאתרי משחקים, שיתוף קבצים והורדת תוכנות מסרים מידיים (מסנג'ר, icq וכדומה) בעסק.


המהלך לציבור הדתי ילווה בקמפיין תחת הסיסמא: orange כל מה שחשוב לך. הקמפיין יעלה: באינטרנט, בעיתונות, בעלוני שבת ובמודעות בבתי הכנסת
וכן בדיוור ישיר ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים