נוקיה גייסה עשרות מובילי דעה באינטרנט - גולשים בעלי בלוגים פופולאריים בנושאי טכנולוגיה, גולשים בעלי אלפי עוקבים בטוויטר או כאלו עם אלפי חברים בפייסבוק, אשר הוזמנו לשחק משחק אינטראקטיבי המשלב אינטרנט ומציאות העונה לשם "Nokia N97 unboxing" במהלך המשחק, מכשיר ה-Nokia N97 הראשון שנחת בישראל נארז בתוך קופסא גדולה, הבנויה שכבות רבות. במהלך המשחק תישלח הקופסא בהפתעה לעשרות מובילי דעה באינטרנט והם ישחקו משחק בסגנון "החבילה עוברת".  החבילה תעבור לאחד הגולשים והוא יצטרך לפתוח אותה ולגלות האם הוא המאושר אשר יזכה לשים את ידו על מכשיר ה-N97 הראשון בישראל.  במידה ולא זכה בו, יהיה עליו להעביר את החבילה לאדם נוסף שיבחר.



אחת התופעות הידועות בעולם הסלולר היא פעולת ה-Unboxing, "טקס" פתיחת אריזת המכשיר בפעם הראשונה והפעלתו, פעולות המסמלות עבור חובבי הגאדג'טים את השקתו הרשמית. בעולם כולו תופעת ה- Unboxing צברה תאוצה וכיום נחשבת לטקס חובה בהשקת המכשירים. לצורך השקת המכשיר, ובכדי לתמוך באסטרטגית המהלך, Online as it happens אשר שמה את חווית הגלישה האינטרנטית בסלולר בראש  החליטה יורוקום נציגת  Nokia בישראל, לבצע מהלך השקה באמצעות  בלוגרים ישראלים.


צוות החבילה יעביר את החבילה בזמן אמת אל הנמען הבא עד אשר האחרון שיפתח יזכה במכשיר ויהיה מבין הראשונים שיש בידם את ה-Nokia N97 בארץ. מובילי הדעה האינטרנטיים לא יודעים מתי, איך, ואם בכלל יגיעו אליהם והכול נעשה בהפתעה. לצורך שיתוף בחווית המשחק "חבילה עוברת" נוצר אתר מיוחד בכתובת www.n97unboxing.co.il שמעביר בשידור חי את מסע החבילה ואת את כל רגעי פתיחת החבילה ממקום האירוע.


בנוסף יוכלו הגולשים לעקוב אחרי החבילה באמצעות מפת GPS שמראה, בכל רגע נתון, את מיקומה. קמפיין ההשקה כולו יופץ בצורה ויראלית באינטרנט ויכלול את כל הקטעים שצולמו, תמונות בלעדיות מהשטח וכמובן את שמות מובילי הדעה וקישורים לאתרים, לבלוגים, לפייסבוק ולדפי הרשתות החברתיות שלהם בהם יעדכנו מובילי הדעה על הפעילות. המשתתפים במשחק מקבלים יחס של VIP לכל דבר, הם יתועדו בשידור חי ותמונותיהם יופצו כחלק מהקמפיין.


נועה לור-כרמלי, סמנכ"לית השיווק ביורוקום Nokia מסרה כי "מהלך השקה זה הוא הפעם הראשונה בישראל שבה מכשיר סלולרי מושק ע"י גולשים באינטרנט ובצורה ויראלית. בכדי לבצע את המהלך המורכב נדרשו גורמים רבים לשתף פעולה ולבנות יחדיו את המהלך: Y&R אינטראקטיב, חברת הפרסום האינטראקטיבי, חברת הקד"מ Super Push, חברת הבאז והפרסום הויראלי YA BUZZ וחברת הטכנולוגיה  Flixwagon".


אופירה אבישי מנהלת השיווק והמרקום ביורוקום Nokia ציינה כי, "Nokia העולמית לאחר ניתוח מעמיק של פרופיל המשתמש הפוטנציאלי של מכשיר זה, גיבשה אסטרטגיה עולמית ובה ל conversation marketing חלק מרכזי וגדול בהרבה מהמקובל בתמהיל המדיה המוכר לנו. Nokia מאוד נחושה להיות משמעותית ומובילה גם ברשת, מכיוון שלפי תפיסתה אין באמת גבול והפרדה בין עולמות האון ליין לאוף ליין - הכל מחובר להכל והמוצרים של Nokia מאפשרים לנו היום ליהנות מכל העולמות".


נבנה על ידי Interserve, אחסון אתרים jetserver