בנמל תל אביב נפתח פלאפון SHOW ROOM, במסגרתו יוצע למבקרים מגוון מכשירי הרשת החדשה של פלאפון HIGH SPEED GSM מבצעים ייחודיים והטבות שונות
המהלך יגובה בקמפיין של אדלר חומסקי בעלות של 2 מיליון שקל, הכולל שילוט, טלוויזיה ועיתונות, תחת הסיסמא: "משהו גדול קורה בנמל".

המתחם, ברידינג 3, הופק על ידי חברת TARGET MARKET בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים. המתחם יהיה פתוח לקהל הרחב במשך כשלושה שבועות - עד 4 בספטמבר, במהלך שעות אחר הצהרים ועד שעות הלילה, וכן בשישי בבוקר עד השעה 14:00 ומוצ"ש.



אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון מסר היום כי מאז השקת הרשת החדשה בפברואר האחרון הצטרפו אליה כ-340 אלף לקוחות. עופר צופה כי יבקרו במתחם במהלך החודש כ-30 אלף לקוחות: "מדובר בחודש החם ביותר בשנה, תרתי משמע: מספר המבקרים בנמל בשיאו, ואילו המתחם של פלאפון יהיה פתוח עד שעות הלילה -שעות הבילוי המועדפות".  

במתחם פלאפון SHOW ROOM בנמל תל אביב יציגו מיטב יצרני ציוד הקצה את המכשירים המתקדמים ביותר ברשת החדשה של פלאפון. כל יצרן יציג ביתן, המשלב תצוגת מכשירים, מולטימדיה ומסכים, שיאפשרו ללקוחות להתנסות מקרוב במכשירים. במקום יוקמו עשרות עמדות ובהן נציגי שירות ומכירה של פלאפון, שיאפשרו ללקוחות גם לרכוש ולשדרג מכשירים באופן חוויתי וברמת VIP.



הרשת החדשה, HIGH SPEED GSM"", הפועלת בטכנולוגית HSPA בדור 3.75 הושקה בפברואר השנה בהשקה רכה. הרשת מאפשרת ללקוחות החברה לנדוד עם מכשירם לחו"ל ביותר מ-207 מדינות, וליהנות ממגוון רחב של מכשירים ותכנים מתקדמים.  

נבנה על ידי Interserve, אחסון אתרים jetserver