"היום כבר צריך להיות ברור לכולם כי שילוב של פרסום קונבנציונלי ומובייל היא הנוסחה המנצחת' כאשר כל המפרסמים חייבים נוכחות במובייל בדרך זו או אחרת", כך אמרה רונה בן דוד, מנכ"לית חברת השיווק במובייל OnTheMob במסגרת פאנל מיוחד בוועידת האינטרנט של דה מרקר

 

לדברי בן דוד, "מותגים חכמים למדו שניתן להוביל מהלך מדהים שמניע לפעולה באמצעות הסלולר, ויותר חברות מצטרפות למגמה. אנחנו רואים יותר ויותר חברות שמצטרפות למגמה, ומובילות מהלכי שיווק באמצעות קמפיינים משולבים. למשל, קמפיין שמשלב מספר מדיות, כגון שימוש בשילוט חוצות עם הצגת ברקודים, שמניעים את הצרכן לפעולה במובייל. כל המפרסמים הגדולים כבר הבינו את הערך המוסף של פרסום במובייל ופועלים בתחום. להערכתי, בתוך שנה לא יהיה קמפיין פרסום משמעותי ללא נוכחות במובייל".

לדברי בן דוד, "ב-2012 לראשונה יותר אנשים יתחברו לאינטרנט מהטלפון הנייד או מטאבלט ולא ממחשב, וכבר היום 6 מכל 10 מיילים נפתחים בטלפון הנייד. אך עם זאת, למרות העניין במובייל אני עדיין יכולה לספור על יד אחת את החברות בישראל שיש להן אסטרטגית  שיווק ופרסום מסודרת במובייל. תחום השיווק במובייל צומח בקצב מסחרר. אני יכולה לספר כי חברת OnTheMob קיימת שנה וחצי, והיא משלשת את ההכנסות שלה בכל רבעון. תקציבי הפרסום למובייל גדלים באופן משמעותי בכל חודש על ידי המפרסמים שהבינו שצריך, נכון וכדאי להיות שם".

בנוגע לשאלה איך עושים כסף בתחום האפליקציות והמובייל אמרה בן דוד כי " OnTheMob בודקת עם היזמים קודם את פוטנציאל השוק ואת מודל המסחור של האפליקציה. אנחנו מנסים למצוא את ההיגיון באפליקציה ולהבין על מה הצרכן מוכן לשים את הכסף. יש כיום 685 אלף אפליקציות באפסטור של אייפון, 3 שנים אחרי ההשקה של החנות בלבד. על פי ההערכות לא רחוק היום שיהיו 6 מיליון אפליקציות באפסטור. השנה יהיו יותר מכשירי מובייל וטאבלטים מאשר פי.סי מחוברים לאינטרנט, וכולם חושבים שהם צריכים אפליקציה משלהם, אבל פחות מבינים בשיווק של האפליקציה שנותרת גלמודה באפסטור ללא הורדות ושימוש".

 

נבנה על ידי Interserve, אחסון אתרים jetserver