ברס אלקטרה, נציגת Sony Mobile בישראל, עולה בקמפיין פרסומי לרגל השקת הסמארטפון הראשון מבית Sony, Xperia S. הקמפיין יעלה בכל המדיות באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ובהיקף של 2.5 מיליון שקלXperia13612
הקמפיין יעלה ביום תחת המסר המרכזי 'MADE OF IMAGINATION' ויתמקד בייחודיות של ה- Xperia S, כסמארטפון הראשון מבית Sony בעיצוב ייחודי, אשר מיועד לאנשים היצירתיים, החדשניים ומלאי הדמיון תוך חיבור לעולמות היצירה בתחומי הקולנוע, מוזיקה, משחקים וכו'.

לצד הקמפיין שיעלה בטלוויזיה, שלטי חוצות, בעיתונות ויכלול פעילות דיגיטלית רחבת היקף, יערכו בדף הפייסבוק של החברה (Sony Mobile inside) פעילויות אינטראקטיביות מהן נהנים כ- 61,000 האוהדים של Sony Mobile ישראל. הזוכים יזכו בפרסים מבית סוני מובייל.

שגית עמית, מנהלת השיווק של ברס אלקטרה, נציגת Sony Mobile בישראל, מסרה כי "אנו שמחים לצאת בקמפיין לרגל השקת המותג Sony Mobile ואיתו סמארטפון הדגל שלנו- Xperia S, המשקף את ראייתה של Sony הפונה לחדשנות, יצירתיות ואיכות".

Xperia S הוא הסמארטפון הראשון מבית Sony, אשר מספק חוויית צפייה ב- HD ומאפשר קישוריות נוחה למסכים מרובים בעיצוב מינימליסטי וייחודי- עם פס שקוף בבסיס המכשיר. בעל מצלמת Mb12 עם חיישן Exmor R™ לצילום בתנאי תאורה חלשה וצילום תמונות תוך 1.5 שניות ממצב השהייה. מצויד במעבד כפול ליבה במהירות GHz 1.5 לביצועים מהירים יותר. ניתן להשיג בפלאפון ופרטנר.