Orange משיקה מהלך תקשורתי חדש וארוך טווח תחת הקונספט "יש רגעים בחיים"orange9913
בחברה מציינים שהמהלך תומך בהבטחת המותג "להעשיר את חיי היום יום באמצעות חדשנות טכנולוגית, הצעות שיווקיות וחווית שירות איכותית." 

מהלך "יש רגעים בחיים..." מתאים את השפה של Orange לעידן הנוכחי ומשקף באמצעות סיטואציות מחיי היום יום את אותם הרגעים בהם אנו רוצים להיות נוכחים ולהניח את הסלולרי בצד, לשתף את החברים בחוויות או לחלוק עם סובבינו את הרגעים החשובים לנו.
בשביל יתר הרגעים Orange מעמידה לרשות לקוחותיה את שרותי התקשורת העדכניים ביותר, את הרשת המתקדמת והמהירה ביותר בישראל.

סקר שנערך לאחרונה על ידי Orange באמצעות חברת הגל החדש, שכלל מדגם מייצג של למעלה מ-500 נשאלים, בדק "מה עושים אנשים עם הסלולרי שברשותם בסיטואציות שונות בחיי היום יום".
מהסקר עולה כי:
• 94 אחוז ממשיכים להציץ, לסמס ולדבר בסלולרי בזמן טיול עם המשפחה בארץ
• 79 אחוז ממשיכים להציץ, לסמס ולדבר בסלולרי כאשר הם בארוחה עם בן/בת הזוג במסעדה מתוכם 61 אחוז בגילאי 30 ומעלה.
• 39 אחוז ממשיכים להציץ בסלולרי, לסמס ולדבר בזמן הקראת סיפור לילד או בזמן הכנת שיעורי בית
• 47 אחוז מהנשאלים השיבו להציץ בסלולרי, לסמס ולדבר בזמן שהם שוהים בגן שעשועים או בסרט עם הילד הם ממשיכים
• נהגים צעירים בגילאי 17-20 זהירים יותר בזמן הנהיגה – למעלה מ-70 אחוז מנהגים בגילאי 17-20 מניחים את הסלולרי בצד בזמן נהיגה, לעומת כ-40 אחוז בממוצע מהנהגים בגילאי 20-40.
• גברים מחוברים לסלולרי שלהם יותר מנשים - ביותר ממחצית הסיטואציות היומיומיות שנבדקו נמצא כי שיעור הגברים שממשיכים לעשות "שימוש כרגיל" בסלולרי גבוה משמעותית משיעור הנשים, בשאר הסיטואציות לא נמצאו הבדלים כלל בין המינים.

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר מציין: "מכשירי הסלולר הפכו בשנים האחרונות עבור מרבית האוכלוסייה לאמצעי הטכנולוגי החשוב ביותר ליצירת קשרים חברתיים, לתיעוד רגעים, לחיפוש מידע, לכלי עבודה, להתעדכנות שוטפת מול כל מעגלי החיים שאנו מנהלים ומבקשים לנהל. במהלך העבודה על המהלך החדש גילינו כי הציבור מבקש ליהנות מהיתרונות הגלומים בעולם התקשורת המודרני אך מוטרד מהעובדה שכולנו הפכנו לאנשים המבקשים להיות מחוברים כל הזמן באמצעות המכשיר הסלולרי, לפייסבוק, לאינסטאגרם, לווטסאפ ולמייל. רבים מאתנו מרגישים שהרצון הבלתי פוסק להיות מחוברים גורם לנו לפספס רגעים וחוויות אנושיות שלנו ושל הקרובים לנו.

המהלך הנרחב החדש 'יש רגעים בחיים..' נוגע בסיטואציות יומיומיות מהחיים בהן חשוב לנו להיות נוכחים ושותפים. בשאר הרגעים Orange תעמיד לרשות לקוחותיה את הרשת המתקדמת והמהירה בישראל ומגוון שירותים מתקדמים ושירות איכותי.
כחברה המובילה את שוק התקשורת חשוב היה לנו לשקף את התובנות שעלו. חזון החברה, מציין שיינפלד הוא "להוביל את שוק התקשורת בישראל בגישה שיווקית אחרת, באיכות השירות ובחדשנות טכנולוגית". לצורך כך אנו משקיעים משאבים רבים בטכנולוגיה מתקדמת, בפיתוח ושכלול העולם הדיגיטלי, במערך השירות ללקוחותינו וב-orange ultranet, הרשת המתקדמת ביותר בישראל, ובכך יכולים לממש את הבטחת המותג להעשיר את חיי היום יום וליצור עתיד טוב יותר, הלכה למעשה. החיבור של התובנה האנושית שבאה לידי ביטוי במהלך החדש עם היתרונות הטכנולוגיים של רשת orange ultranet, הרשת המהירה והמתקדמת בישראל, הם שילוב שרק חברת תקשורת מתקדמת ומובילה כמו Orange יכולה להבטיח ללקוחותיה."

המהלך הראשון ילווה בקמפיין רחב היקף למשך חודש טלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות ובדיגיטל ויתאר סיטואציות של רגעים בחיים בהם כדי לחוות את הרגע כדאי להניח את הסלולרי בצד כי בכל שאר הרגעים Orange תהיה שם בשבילך.