ביקורופא מרחיבה פעילות לעולם הטלמדיסין ומשיקה אפליקציה רפואית מתקדמת המאפשרת באמצעות טכנולוגיית וידיאו לקבל בזמן אמיתי ייעוץ רפואי מרופאים מומחים בתחומים שונים בכל זמן ומכל מקום בעולם
האפליקציה משווקת גם כמותג פרטי גם על ידי חברת הביטוח הראל.
האפליקציה משווקת גם כמותג פרטי גם על ידי חברת הביטוח הראל.
אמנון כהן, יו"ר ומנכ"ל ביקורופא: "תחום הטלמדיסין בעולם ובישראל הולך וצובר תאוצה, בשנת 2014 בלבד התקיימו כ-100 מיליון ביקורי רופא אינטרנטיים ברחבי העולם. אני מאמין שהמערכת המתוחכמת שפיתחנו, בשילוב עם השקת מוקדים רפואיים חדשנים בעלי איכויות רפואיות גבוהות הפרוסים בכל רחבי הארץ, תוביל למהפכת טלמדיסין בישראל בזכות איכותה, זמינותה בכל נייד חכם ופשטות התפעול שלה". המערכת צפויה לפעול גם מחוץ לגבולות המדינה.
פרופסור יצחק קרייס, הנהלת המרכז הרפואי שיבא: "כחלק ממימוש חזון שיבא, אנו מקדישים מאמץ רב להנגשת הידע, המומחיות והניסיון של רופאינו לאוכלוסייה רחבה, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כדי להתגבר על מגבלות הזמן והמרחק. אנו רואים במיזם חדש זה של שירותי רפואה מקוונת הזדמנות לחיזוק הקשר בין רופאי ומומחי שיבא לקהילה ודרך זאת לחיזוק הרצף הטיפולי ושיפור השירות הרפואי".
מורט מנדל יו"ר IEL ובעלים של חברת ביקורופא: "מהפיכת רפואת הטלמדיסין תקרב את הפריפריה למרכז ותסייע להסיר את מגבלות המרחק לתושבי ירוחם דימונה חצור הגלילית ומטולה".
בנוסף לרופאים בכירים ממיטב בתי החולים בישראל, החברה חתמה על הסכם עם המרכז הרפואי שיבא למתן חסות רפואית וייעוץ מומחים באפליקציה.
האפליקציה מציעה למשתמשים בה ייעוץ רפואי ראשוני און ליין תוך 30 דקות עם רופאים מומחים ברפואה דחופה וקבלת ייעוץ רפואי אישי מרופאים מומחים במגוון התמחויות (קרדיולוגיה, אורטופדיה, רפואת נשים וכו') בכל מקום וזמן שנוח להם. הלקוח יוכל לבחור רופא מומחה על פי זמינותו (גם תוך מספר שעות), ניסיונו, או דירוג המטופלים שכבר קיבלו ייעוץ. האפליקציה זמינה למכשירי אייפון ואנדרואיד בחנות האפליקציות בהורדה חינמית ולשימוש במחשב הביתי ובטאבלטים. השירות יהיה זמין למבוטחי חברת "הראל" לצד לקוחות פרטיים.
היכולות הטכנולוגיות של האפליקציה כוללות בין היתר העברת תוצאות בדיקות לרופא המומחה דוגמת בדיקות דם, צילומי רנטגן, פענוחי CT, MRI ואולטראסאונד וקבלת מסמכים מהרופא המטפל. עם סיום הייעוץ הרפואי הרופא ישלח אל המטופל מסמך סיכום ביקור ובמקרים הדורשים זאת, יישלח למטופל הפניה למיון או לאחד ממוקדי ביקורופא ברחבי הארץ ומרשם לתרופות. ביקורופא חתמה על הסכם עם "סופרפארם" במסגרתו מרשמי הרופאים יועברו ישירות למערכות סופרפארם וניתן יהיה לקבל את התרופות שניתנו בכל סניף.
היכולת המערכתית והטכנולוגית של חברת ביקורופא לספק למטופל שירות רפואה דחופה כולל, מאפשרת גם במקרים רפואיים דחופים להפנות את המטופל לביצוע בדיקות כגון צילום רנטגן, בדיקות דם ושתן במוקד ביקורופא הקרוב לביתו- שם כבר יתעדכן הצוות הרפואי בהליך הטיפול הנדרש והוא יקבל קדימות בטיפול.
ביקורופא חתמה על הסכם עם חברת הביטוח "הראל" במסגרתו תפעיל החברה את האפליקציה הרפואית עבור לקוחות "הראל" אשר ייהנו מייעוץ רפואה דחופה חינמי וייעוץ רפואת מומחים בעלות מופחתת של 100 ₪ בלבד כהשתתפות עצמית .
מהלך זה של השקעה באפליקציית טלמדיסין בסטנדרטים מהמתקדמים והגבוהים בעולם, עומדת בקו ישר עם החזון של המיליארדר מורט מנדל יו"ר IEL ובעלים של חברת ביקורופא להשקעה במצוינות והנגשת הפריפריה בישראל לאיכות ולשירותים ולתעסוקה ברמה גבוהה.
אמנון כהן, יו"ר ומנכ"ל ביקורופא: "האפליקציה החדשה שאנו משיקים מספקת את הצורך בביטחון רפואי לצד נוחות שימוש וזמינות רפואית. האפליקציה מביאה עימה את בשורת השקט הנפשי לקהל המשתמשים בכך שהיא משלבת בתוכה את כל מערך שירותי הרפואה המתקדמים של ביקורופא, מיטב הרופאים המומחים של "שיבא" לצד טכנולוגיה מתקדמת זמינה ונוחה. במהלך בניית האפליקציה ועם השלמתה הצגנו את השירות בפני משרד הבריאות וזכינו לברכת הדרך מטעם נציגיו".
לדברי כהן, תחום הטלמדיסין בעולם ובישראל הולך וצובר תאוצה, לפי נתונים שאספנו בשנת 2014 בלבד התקיימו כ-100 מיליון ביקורי רופא אינטרנטיים ברחבי העולם, 75 מיליון מתוכם התקיימו בארצות הברית, מנתוני אגודת הטלמדיסין האמריקאית עולה כי כ-70% מהחולים מרגישים נוח לתקשר עם רופאים תוך שימוש בטכנולוגיות מבוססות טקסט, אימייל או וידיאו. אני מאמין כי בקרוב מאוד נראה נתונים דומים בישראל, הצרכן בישראל מחובר לטלפון הנייד ולמחשבים הניידים והוא לומד לנצל את זמנו באמצעות הטכנולוגיה. אין לי ספק כי האפליקציה שאנו משיקים מצעידה קדימה את תחום הטלמדיסין בישראל".
מיכל שיזף, סמנכ"ל פיתוח עסקי: "לאחר עבודת פיתוח ומחקר של כשנתיים אנו משיקים היום אפליקציה רפואית מתקדמת וידידותית ללקוחות. הצרכן הישראלי מחפש בכל דרך לייעל את זמנו, וכך גם את הליך הטיפול הרפואי לו הוא זקוק. הטכנולוגיה כיום מאפשרת לנו ליצור הליך טיפול ייחודי און ליין המציע שירות כולל הנשען על כלל השירותים של ביקורופא. ניתן להתחיל ולקבל את הטיפול דרך האפליקציה, להגיע למוקדי ביקורופא במידת הצורך להמשך טיפול ולקבל את התרופות הנדרשות בבית המרקחת של סופרפארם הקרוב לביתך".
איך זה עובד?
מורידים בחינם את האפליקציה מחנות האנדרואיד או חנות IOS, מתחברים ונרשמים ותוך זמן קצר רואים מומחה.
• רופאים מומחים ברפואה דחופה - ניתן לראות באופן מיידי עם השלמת ההתחברות (עד חצי שעה המתנה)
• רופאים מומחים במגוון התמחויות (אורטופדיה, נשים, כירורגיה, קרדיולוגיה, אורולוגיה, נפרולוגיה ויתר לחץ דם, כירורגיה ילדים, גסטרו ילדים, המטולוגיה, אנדוקרינולוגיה)- ניתן להתייעץ לפי זמינות מיידית או בהתאם לשעות הקבלה בטווח של 24 שעות עם אחד מהרופאים המומחים.
כמה זה עולה?
מבוטחי הראל: מומחי רפואה ראשונית דחופה: ללא עלות / רפואת מומחים: 100 שקלים השתתפות עצמית
לקוחות פרטיים: מומחי רפואה ראשונית דחופה: 100 שקלים לייעוץ / רפואת מומחים: 800 שקלים