tipo heinzהיינץ משיקה אתר אינטרנט חדשני לצעירים הכולל פעילות וירטואלית ייחודית שתהפוך את  בקבוק הקטשופ לכלי משחק במחשב

קטשופ היינץ בישראל משיקה בימים אלה מהלך שיווקי חדשני שמטרתו להגיע לקהל הצרכנים הצעיר, המבלה חלק נכבד מזמנו מול מסך המחשב.

 

בימים אלה עולה לאוויר אתר www.HeinzKids.co.il האתר הוקם על פלטפורמת פורטל הילדים המוביל בישראל, TIPO, והוא כולל: כתבות בינלאומיות וחדשות מעולם הסלבס הבינלאומיים, הורדות שונות למחשב: כגון לשומר מסך, למסנג'ר וכו', מגוון מתכונים מותאמים במיוחד לצעירים, תחרויות נושאות פרסים ועוד

 

 

גולת הכותרת של האתר הם משחקים שפותחו על בסיס הטכנולוגיה החדשנית של חברת המחשוב קאמרטס, המאפשרת לסרוק את בקבוק הקטשופ הייחודי של היינץ דרך מצלמת המחשב ולהפכו למעין כלי (סטיק) משחק וירטואלי. בכך הצעירים זוכים לחוויה חדשה ומרתקת.