נטויז'ן יוצאת עם שירות אונליינר - שירות אינטרנט גיבוי לזמן חירום, הינו מודם סלולרי שמתחבר למחשב הנייד או הנייח, ומאפשר ללקוח להמשיך ולהיות מחובר לאינטרנט בכל זמן, גם בזמן תקלה של גורם חיצוני כמו חברת תשתית, הפסקת חשמל וכו' ובכך מספק מענה מיידי לצורך הבסיסי של הלקוח לשירות ולחיבוריות תמידית.
ה"אונליינר" - שירות אינטרנט גיבוי לזמן חירום, הינו חלק מקונספט של "חווית שירות אחרת", במסגרתו מלווה החברה את לקוחותיה מול כל נותני השירות המשיקים לתהליך השירות, גם כאשר התקלה חלה אצלם, ובכך מעניקה החברה ללקוחות חווית שירות מלאה.
שירות ה"אונליינר" מוצע בתשלום חד פעמי של 199 שקל (דמי משלוח בגובה 29.90 שקל) והוא כולל מודם סלולרי טעון בנפח של 1GB גלישה סלולרית. עם סיום המכסה, הגלישה נחסמת ואין תעריפי חריגה. לקוחות חדשים שיצטרפו לאינטרנט של נטוויז'ן עד ה-20 באפריל 2013 יוכלו ליהנות מהאונליינר ללא תשלום (לא כולל דמי משלוח).
יוני סבג סמנכ"ל שיווק סלקום: "הלקוח היום מחובר כל הזמן לעבודה ולצרכים פרטיים וחברתיים, ולכן הוא רוצה את האינטרנט שלו זמין, מחובר ועובד כל הזמן. השירות החדש מעניק ללקוח שקט נפשי ומאפשר לו להיות מחובר און ליין וכל הזמן, ללא תלות בתקלות אצל נותני שירות אחרים."
קבוצת סלקום ממשיכה לבסס את נטוויז'ן כמותג השירותים הביתיים בקבוצה כחלק ממהלך שאותו החלה בינואר 2013 ביצירת ערך ללקוח ובהובלת קונספט של חווית שירות כוללת ומבודלת שתיתן לו ערך מוסף כלקוח החברההמהלך שימשך לאורך כל שנת 2013, תחת הסיסמא "נטוויז'ן. מאמינים בשירות", משקף תפיסת עולם ששמה את הלקוח במרכז ונותנת מענה לצרכיו, דרך השקת מגוון מוצרי שירות חדשניים, וזאת בנוסף לשירותים מתקדמים ותמיכה טכנית - תחום שהחברה מובילה בו.
לרגל השקת השירות, החברה תעלה נטויז'ן בקמפיין פרסום שני בסדרה מתוך מהלך "חווית שירות אחרת", ותחת הסיסמא "נטוויז'ן - מאמינים בשירות".
על הקמפיין
בדומה לקמפיין הראשון בסדרה, גם הקמפיין הנוכחי בכיכובה של הילדה ענתי, עוסק בסיטואציה ביתית משעשעת שבה ההורים אינם מצליחים לגלוש באינטרנט בשל תקלה. הקמפיין, שבא להציג שטוב שיש מי שדואג לאינטרנט של הלקוח, הופק באמצעות משרד הפרסום פובליסיס והינו חלק מסדרת סרטונים שיעלו במהלך השנה בהשקעה כוללת של כ 5 מיליון שקל.