zap השוואת מחירים משיק עיצוב חדש לאתר, ומתיישר עם סטנדרט בינלאומי עדכני של עיצוב אתרי שופינג וסחר דיגיטלי. עמוד הבית מציג לראשונה, בקדמת הבמה, את מגוון המוצרים הרחב באתר בממשק צבעוני, פשוט ונוח להתמצאות גם העמודים הפנימיים עוצבו מחדש ומוצגים מעתה בפורמט רחב, ידידותי ונגיש יותר. השינוי המשמעותי ביותר באתר, בו הושקעו יותר מכ- 100 אלף שקל, בוצע בעמוד הבית, המציג מעתה מגוון מהקטגוריות הזמינות באתר בתצוגת גלריה בעלת אופי מגזיני, המציעה חוויית שופינג ולא רק חיפוש מידע. כך, בנוסף לקטגוריות המובילות בתחומי החשמל והאלקטרוניקה, יוצגו לגולשים קטגוריות נוספות כמו מתנות, מוצרי ספורט, מוצרים לילדים ותינוקות, הלבשה ריהוט ועוד.
בתהליך העיצוב מחדש הושם דגש גם על חיזוק הכלים העומדים לרשות הגולש ומסייעים לו בקבלת ההחלטות, כגון הרחבת המידע על דירוג החנויות, שיפור והנגשת האזור האישי המאפשר בין היתר מעקב אחר ירידת מחירים, השוואה בין מוצרים נבחרים ועוד. תכונות חדשות אלו נועדו להעמיק את מעורבות הגולשים ולספק להם ערכים מוספים בתהליך הקנייה, תוך שימור הכלים הקיימים והמוכרים - מערכת הסינונים, מבנה עמודי המוצר, מנוע החיפוש ועוד.
הילה ארבל, מנהלת השיווק של zap השוואת מחירים מסרה כי "העיצוב החדש של האתר הוא מבחינתנו הרבה יותר מאבולוציה טבעית; מדובר בשינוי דרמטי. הצרכנים היום אינם מסתפקים בפונקציונאליות - הם מחפשים נוחות, חדשנות, ומצפים ליהנות מחוויית הגלישה. האתר החדש שלנו מביא ניחוח בינלאומי ומייצר תחושה של קניות בחנות מעוצבת, וכל זאת תוך שמירה על הכלים המוכרים של zap השוואת מחירים אשר הפכו אותו למותג המסמל צרכנות חכמה "
האתר החדש עוצב על ידי חברת YKM המתמחה באפיון עיצוב ופיתוח של אתרים, אפליקציות ואתרי מסחר למגוון פלטפורמות.
zap השוואת מחירים כולל כיום למעלה מ- 1400 חנויות וכ- 2 מיליון גולשים שונים בחודש, ומדורג במקום 6 בישראל בפופולאריות, על פי סקר TIM ועל פי נתוני ועדת המידרוג לאינטרנט. לחברה שיתוף פעולה עם zap השוואת מחירים הינו חלק מקבוצת "zap group" המונה בין היתר את אתרי zap דפי זהב, zap rest, zap doctors, zap מתחתנים, zap weekend ואחרים PayPal המאפשר קנייה בטוחה במאות אתרי סחר באינטרנט ללא צורך בחשיפת פרטי כרטיס אשראי בפני בית העסק.