מאות אלפי אמריקאים מתכוננים ל- Halloween בימים אלה וחלקם נחשפו לאפליקציה הישראלית wishi שעוזרת להם להתלבש אפליקציית האופנה WiShi שפותחה בחממה הטכנולוגית של JVP בירושלים ונמצאת כרגע בגירסת הבטא שלה (הושקה לפני חודשיים בלבד) מקבלת בימים אלה, על פי הודעת החברה, חשיפה חזקה בארצות הברית. בחברה מדווחים שמאות אלפי משתמשים חדשים החלו להשתמש בה והרשת החברתית pinteres – החזקה מאד בארה"ב, מעלה את WiShi לראש הרשימה כאשר מחפשים את Halloween. רק בשבוע האחרון הצטרפו ל WiShi 40,000 רשומים חדשים.
האפליקציה הישראלית http://www.wishi.me/home שעלתה לאויר לאחרונה הפכה בין לילה לכלי החם שעוזר לאנשים לייצר תחפושת המבוססת על פריטים שיש להם בארון - מבלי להוציא כסף. תוך שבוע נוצרו אלפי תחפושות מגוונות לקראת Halloween כשהפופולרית מבינהם היא מיילי סיירוס.
הפלטפורמה של WiShi מאפשרת הצצה לארונות בגדים וסטיילינג של אנשים מכל רחבי העולם ואפשרות לסטייליסטים צעירים וותיקים לייצר תיק עבודות ווירטואלי ולתור אחר לקוחות פוטנציאליים. בתי ספר לאופנה מובילים בארצות הברית הבינו את הפוטנציאל והתחילו להפנות סטודנטים שלהם להשתמש ב WiShi כחלק מההתנסות האמיתית בכישוריהם וביכולת לייצר תיק עבודות ויטרואלי ואף לקוחות פוטנציאלים.
WiShi מאפשרת באמצעות טכנולוגיית זיהוי תמונה מתקדמת שפותחה בחברה, העלאה מהירה ופשוטה של ארון בגדים ווירטואלי, ומיד לאחר מכן חברים וסטייליסטים בקהילת WiShi מייצרים outfits לאירועים שונים בחייהם, החל מסטיילינג לבית הספר או לעבודה ועד סטיילינג לדייט, מסיבת רווקות וכו. המשתמשים הראשונים של WiShi הינם בעיקר מובילי דעה, משפיענים מקהילת האופנה הניו יורקית, בלוגריות, סלבס ועוד שהגיעו בעקבות הבאזז שעוררו הכתבות בעיתונים המובילים בארה"ב בתחום האופנה .
בעקבות שיתוף הארונות והסטיילינג נצבר ב -WiShi דאטה בייס עצום המאפשר לצפות בטרנדים בעולם האופנה. למשל, לקראת "ליל כל הקדושים" שיחגג השבוע בארה"ב הועלו לWiShi אלפי בקשות וסטיילינג שונים מהם ניתן לראות מגמה של תחפושות מובילות (מיילי סיירוס, קייטי פרי), ותחפושות קלאסיות (מיני מאוס, בת הים הקטנה ועוד).
מוצר הבטא שוחרר לשוק האמריקאי באוגוסט 2013 ומאז השתמשו בו מעל 100,000 משתמשים, רובן נשים בין גילאי 22-28. למרות שטרם נעשתה השקה רשמית כבר פורסמו מספר כתבות בעיתוני אופנה אמריקאיים מובילים: Huffington Post בחר ב WiShi כאחד מחמשת אתרי אופנה המוצלחים; ה"Elite Daily" השווה לארון הוירטואלי בסרט "קלולס".
WiShi הוקמה על ידי שתי נשים יזמיות, הילה אנג'ל וליה כסלו מישראל, בהמשך הצטרף דן כרמון כמנכ"ל לחברה. החברה ומונה 10 עובדים בישראל וניו יורק וגייסה השקעה ראשונית מקרן JVP הירושלמית, שם גם היא ממוקמת.