בשנות השמונים הלהיט החם ביותר היה פרוזן יוגורט. בכל רחוב מרכזי היו לפחות חמש חנויות שניסו את מזלן בשילוב בין פירות, יוגורט וממתקים.במשך שנה הפרוזן יוגורט היה להיט מטורף, עד שבוקר אחד החליטו הצרכנים שנמאס להם והם מחפשים את הדבר הבא. תוך חודשים ספורים התרוקנו החנויות ותוך חודשים ספורים כמעט ולא נשארו חנויות של פרוזן יוגורט והסוחרים עברו לדבר הבא.בחודשים האחרונים אנחנו צפויים למתקפה צרכנית חדשה - בגדי הילדים. קסטרו מקימה רשת חדשה, מנגו נכנסת לתחום, רשת דה צ'ילדרן פלייס (The Children Place) עושה עליה לישראל, גאפ בתחום, H&M עשתה עליה ועוד שחקנים בוחרים להיכנס לתחום, שמסתמן לדבר החם הבא.בעיקרון, שוק