העיתון "ישראל היום" השיק "המהדורה החברתית" הראשונה בישראל. "המהדורה החברתית" מאפשרת לגולשים להיחשף באופן אוטומטי israel hayomלכתבות ולתכנים שקראו חבריהם ולכן, באופן טבעי, עשויים לעניין אותם באופן אישי. בדרך זו נוצרות גם פלטפורמות לדיונים מרתקים בנושאים בעלי עניין משותף לכל קבוצת חברים

 

"המהדורה החברתית" זמינה עבור כל גולש בדף הפייסבוק של ישראל היום, כאפליקציה ללא תשלום. "המהדורה החברתית" זכתה להצלחה עולמית מסחררת מייד עם השקתה. גרסת הבטא של המהדורה, הקרויה באנגלית Social reader, הושקה על ידי פייסבוק בשיתוף פעולה עם כמה מהעיתונים המובילים בעולם, כמו הוושינגטון פוסט, הוול סטריט ז'ורנל והגרדיאן הבריטי. כעבור 3 שבועות בלבד מהשקת האפליקציה הוושינגטון פוסט הציג נתון מדהים של קרוב למיליון משתמשים וכיום יש ל-social reader של הוושינגטון פוסט כ- 10.2 מיליון משתמשים חודשיים.

 

ישראל היום וסוכנות הדיגיטל Boolba digital marketing, החלו לעבוד על פיתוח המהדורה החברתית הראשונה בישראל עוד לפני הכרזתה הרשמית של פייסבוק, בינואר השנה, על פתיחת אפליקציות מסוג זה עבור קהל המפתחים בכל העולם. לאחר לימוד מעמיק של אופן פעולתה ופיתוח מספר פיצ'רים ייחודיים שלא ניתן למצוא במהדורות של העיתונים בחו"ל, המהדורה עולה החל מהיום לעמוד הפייסבוק של ישראל היום.

 

ציפי קורן, מנכ"ל ישראל היום, אמרה כי ״השקת המהדורה החברתית היום היא צעד משמעותי נוסף בדרך שהתווה לעצמו ישראל היום, להתייצב בחזית החדשנות הטכנולוגית של עולם העיתונות. היינו הראשונים להגיש את העיתון באפליקציה לאיי-פד, עשינו – ואנחנו עושים – שימוש חדשני וייחודי בברקוד החכם, וכך אנו עושים כעת עם השקת המהדורה החברתית של העיתון. בכך מצטרף ישראל היום לשורה של עיתונים מובילים בעולם שהשיקו מהדורה חברתית משלהם. אנו מזמינים את קהל קוראינו להיכנס לעמוד הפייסבוק שלנו וליהנות מהמהדורה החברתית הראשונה בישראל".

 

לישראל היום מגוון אמצעי ניו מדיה באמצעותם הוא מפיץ את תכניו:

• אתר אינטרנט בעברית ובאנגלית

• מהדורה דיגיטלית של העיתון המודפס, המאפשרת דפדוף וירטואלי

• ניוזלטר יומי, בעברית ובאנגלית

• דף פייסבוק שהוא הפופולארי ביותר בין דפי הפייסבוק של העיתונים הישראליים, עם 180,000 חברים

• דף פייסבוק באנגלית

• אפליקציה פופולרית מאוד לאייפד (ובקרוב גם לסמארטפונים)

• טוויטר, בעברית ובאנגלית

• ברקוד חכם, שבאמצעות מעדכן העיתון את קוראיו גם לאחר הדפסתו. לדוגמה: זוכי האוסקר, תוצאות בחירות, תוצאות משחקי כדורגל, ועוד.

• באמצעות הבר קוד החכם העיתון מעצים את חווית הקריאה ומעניק להם אפשרות לצפות בסרטוני וידאו רלוונטיים, לדוגמה: דיווח מצולם מזירת הרצח בטולוז, דיווח בלעדי מכיכר תחריר שבקהיר ועוד.

• במסגרת סרטוני הווידיאו המופקים באופן עצמאי על ידי המערכת מוגשים לקוראים מדי יום ראיונות עם שרים ואישי ציבור מעניינים, ראיונות "מאחורי הקלעים" עם אמנים, קליפים של שירים חדשים, קדימונים לסרטים – ועוד.

 

Boolba digital marketing היא סוכנות דיגיטל בניהולו של ניר ליבני, לשעבר סמנכ"ל קריאייטיב בשלמור אבנון עמיחי. החברה נמצאת בבעלות משותפת של ליבני ויועץ התקשורת מוטי שרף, בעלי משרד שרף תקשורת.

 

 

נבנה על ידי Interserve, אחסון אתרים jetserver