חטיבת הפרויקטים ופתרונות התוכנה בחברתOne1 השלימה לאחרונה פרויקט הטמעת מערכת לניהול שירות לקוחות מבוססת Pivotal CRM 6 בעיריית רעננהraanana13313 המערכת החדשה תנהל את מוקד התמיכה הטכנית ופעילות טכנאי המחשוב של העירייה. הפרויקט ארך כששה חודשים, והיקפו עומד על כמה מאות אלפי שקלים.

מערכת Pivotal CRM 6 מספקת ניהול קריאות שירות, ניהול משימות, ניהול הציוד המצוי בחזקת המשתמשים, ניהול מלאי ואתרי אינטרנט נלווים, ובכך משפרת את תהליכי העבודה הפנים-ארגוניים של עובדי העירייה.

ענת ספקטור, מנהלת אגף מחשוב וטכנולוגיות מידע בעיריית רעננה : "המערכת החדשה תסייע לעובדי העירייה, בין היתר, בפניה וקבלת שירות באופן נוח ויעיל. הפרויקט מהווה צעד נוסף בשדרוג הטכנולוגי של מערך השירותים העירוני, המבוצע במסגרת מדיניות העיר החכמה, המובילה את השיפור בתקשורת וייעול במתן השירות "

ענת זטלנד, מנהלת מחלקת מערכות מידע באגף מחשוב וטכנולוגיות מידע בעיריית רעננה: "מדובר בפרויקט מוצלח מאוד אשר עמד בכל היעדים, המטרות ותוכנית העבודה כפי שהוגדרו. אנו שבעי רצון מהשירות של One1".

ענת סתיו, מנהלת חטיבת פרויקטים ופתרונות תוכנה ב-One1: " One1 מתמחה בפרויקטים ועובדת על פי מתודולוגייה סדורה אשר בעזרתה ובעזרת צוות המומחים המקצועי, מיישמת עשרות פרויקטים מוצלחים כל שנה. ל- One1 ניסיון עשיר ביישום פתרונות CRM והתמחות ארוכת שנים ביישום פלטפורמה אחידה לניהול מערכות שונות בארגון, בעיקר בארגונים הפועלים בעולם בו השירות הוא מרכיב קריטי בהתנהלותם. בהיבט זה יש ל- Pivotal CRM 6 יתרון משמעותי הבא לידי ביטוי בגמישותה, חדשנותה הטכנולוגית ועושרה הפונקציונאלי של המערכת".

One1 היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה- IT המובילות בישראל, בתחומי תוכנה ואינטגרציית מערכות. One1 מספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ, ליותר מ- 1,500 לקוחות במגזרי המשק השונים: טלקום, תעשיה, היי-טק, בנקאות ופיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. לחברה הכנסות שנתיות של כמיליארד שקל והיא ממוקמת בפארק אפק בראש העין. מנכ"ל קבוצת 1One הוא שי אוזון.

נבנה על ידי Interserve, אחסון אתרים jetserver