55 אחוז מהלקוחות אינם רוצים מכשיר עם מסך מגע, כך על פי נתונים של סוני אריקסון בישראל  ברס אלקטרה תקשורת סלולארית בע"מ , נציגת סוני אריקסון בישראל, קיימה מסיבת עיתונאים לסיכום שנת הפעילות. מסיבת העיתונאים הציגה את פעילות החברה בשנה החולפת והתוכניות לשנה הקרובה, אבל לא ניתן היה להתעלם מנוכח-נפקד שצפוי להשפיע על שוק הסלולר הישראלי בשנה הקרובה: iPhone של אפל מיקי ברקן מנכ"ל ברס אלקטרה תקשורת סלולרית, אמר כי על פי נתונים הנמצאים בידו, 55 אחוז מהלקוחות אינם מעוניינים במסכי מגע וסבורים שלא יצליחו להסתדר איתם. באותה נשימה העריך ברקן שהתחרות הצפויה בשוק הסלולר בשנה הקרובה תהיה קשה יותר מאשר בשנה החולפת.

בשנה החולפת השיקה סוני אריקסון 12 מכשירים בישראל המותאמים לסגמנטים שונים, אצל מפעילות הסלולאר- סלקום ואורנג ולראשונה השיקה החברה מכשירים בפלאפון. בחודש ינואר הושק מכשיר הדגל בתחום הצילום C905 באופן בלעדי בפלאפון, שאליו נוספו במהלך השנה, שני מכשירים נוספים שהושקו גם בקרב המפעילות האחרות. החברה ממקדת מאמץ בתחום הרשתות החברתיות ואחרי שיתוף הפעולה עם פייסבוק, מרחיבה אותו גם לרשתות אחרות ומדגישה את יכולת הדחיפה של עדכוני רשתות חברתיות למסך ההמתנה של המשתמש.



האסטרטגיה שהובילה גם השנה ברס אלקטרה, יבואנית סוני אריקסון, מתמקדת בצעירים, תוך דגש על ערך התרגשות וחדשנות. למכשירים שהושקו בקרב המפעילות השונות  התווספו אפליקציות ראשונות מסוגן כגון Facebook במכשיר ה-C510, גלישה ישירה לאתר MTV ישראל, ועוד, שלוו בקמפיינים ייחודיים ואינראקטיבים שחידדו את הקשר של החברה לעולם הצעירים.

חברת TNS, מדרגת את מותג  סוני אריקסון כמוביל  בתחום החדשנות מבין כל יצרני מכשירי הסלולאר הנמכרים בארץ. החדירה המאסיבית והמובילות של החברה בקרב פלח שוק הצעירים, באה לידי ביטוי גם בקרב המבוגרים, המזהים את סוני אריקסון  כמותג הצעיר ביותר, החדשני ביותר והמוביל במכשירי המוזיקה.


על פי סקר TNS עולה כי שני המהלכים השיווקים שתרמו באופן ניכר לעלייה במודעות למותג סוני אריקסון היו ההשקה הבלעדית של המצלמה הסלולארית, C905 ברשת פלאפון וקמפיין ה-Facebook של ה-C510 בפרטנר.

בשנת העבודה הקרובה מציגה סוני אריקסון עולם שיווקי חדש:  Multimedia Unlimited. עד היום, מותג סוני אריקסון היה מזוהה עם שלושה עולמות תוכן- מוזיקה, צילום ו-Web. בתחילת חודש יולי 09 יושק לראשונה בארץ מכשיר הדגל- W995 המגלם את החוויה הסלולארית החדשה של סוני אריקסון- Multimedia Unlimited.

המונח Multimedia Unlimited מאגד בתוכו את שלושת העולמות של סוני אריקסון במכשיר אחד, תוך שמירה על הדגש הניתן לעיצוב ולכלי תקשורת יומיומיים. מעתה, לא נאלץ לבחור שכן המכשיר הסלולארי של סוני אריקסון יספק לנו את חווית המולטימדיה המלאה, שילוב של כל העולמות.

סוני אריקסון העולמית הציגה את סדרת ה- GreenHeart המעצימה את מחויבותה לנושא השמירה על הסביבה. מכשירים מחומרים מתקלים,

מטענים מופחתי צריכת חשמל,

עלונים מנייר מוסבים למדיה אלקטרונית,

קופסאות המכשירים מוקטנות על מנת לחסוך בנייר,

צריכת זרם מופחתת של המכשירים,

צבעי מכשירים מחומרים "ירוקים" יותר.

וכל זאת עם התחייבות של ענק של סוני אריקסון ולהמשיך להיות חברה ירוקה יותר.




נבנה על ידי Interserve, אחסון אתרים jetserver