Orange משיקה שירות חדשני ברמה עולמית, ממשק גראפי לגישה למוקד השירות הטלפוני של החברה. המאפשר ללקוחות החברה לאתר בזריזות את המוקד הרלוונטי ללא צורך בהמתנה orange8412

 

המערכת, פותחה בחברה ומעניקה ממשק גרפי לגישה למוקדי שירות הלקוחות.

 

מדובר בשירות חדשני ברמה עולמית ללקוח המאפשר לצפות בתפריט האפשרויות המלא לפני שהוא מתקשר למוקד הטלפוני 054*, לאתר את המוקד הנדרש ולחייג אליו ישירות ובכך לחסוך זמן המתנה.

 

יעקב קדמי, מנהל חטיבת שיווק תוכן ומנועי צמיחה, ציין כי: "פיתחנו ב- Orange שירות פורץ דרך נוסף אשר מטרתו לתת מענה איכותי, מקצועי ומהיר ללקוח בכל ממשק מגע עמו. הממשק הגראפי של שירות הלקוחות מצטרף לשורה של ממשקים דיגיטליים לטובת הלקוחות דוגמת: אתר self service חדשני לקוחות עסקיים, ערוץ שירות לקוחות ב-facebook my Orange בסמארטפונים. הקדמה הטכנולוגית, הידע הרב והניסיון בחברה מאפשרים לנו להעניק ללקוחותינו חווית שירות איכותית".

 

השירות זמין ללקוחות פרטיים. בכניסה לממשק נחשף הלקוח לתפריט גראפי של מוקד שירות הלקוחות באופן ויזואלי ויכול לנווט בו עד למציאת המוקד הרצוי ואז להקים שיחה ישירות למוקד המבוקש.

 

השירות הינו ללא עלות בשימוש בארץ וזמין במכשירי אייפון ובמכשירי Smartphones בעלי מערכת הפעלה Android.

 

כניסה לשירות דרך: העמוד הראשי של הפורטל הסלולארי של Orange ומתוך פורטל my Orange.

 

קישור לשירות: http://wap.orange.co.il/orangeurl/vivr.aspx

 

 

 

 

נבנה על ידי Interserve, אחסון אתרים jetserver