אחד באפריל הוא הזדמנות מצוינת למוחות הקריאטיביים של אתרי האינטרנט וחברות הפרסום לחשוב על מתיחות של הגולשים באינטרנט וכך נוצר Google Nose בגירסת הביטאgooglenose1313 כך, בלשונית חיפוש שעלתה בסמוך לקטגוריות החיפוש המוכרות במנוע החיפוש גוגל, מפנים את הגולשים לקטגוריית החיפוש של גוגל Google Nose שמבטיחה ש"רחרוח אחד שווה אלך מילים" ומזמינים את הגולשים לנסות את התכונה החדשה של מנוע החיפוש הנפוץ בעולם. 

בעמוד החיפוש מציינים המותחים של גוגל: "יש ניחוח רענן בחיפוש של Google - עוררו את החושים: עכשיו תוכלו להתנסות ביותר מסתם הקלדה, דיבור ומגע, וליהנות מרחרוח של מצב-הרוח. האף האינטרנטי שלך: חלוניות מידע שנאספו במומחיות מקשרות בין תמונות, תיאורים וניחוחות.שאיפה עמוקה: מסד הריחות של Google - יותר מ-15 מיליון מגהבייט של ריחות. אם לא תשאלו, לא תצטרכו להריח מחשש בחילה בתשובה לשאלה - הוספנו את חיפוש בטוח".googlenose1413a

בהמשך העמוד מציינים המפתחים של אפליקציית חיפוש הריחות של גוגל "Street Sense כלי-רכב שאפו והוסיפו לאינדקס מיליוני קילומטרים אטמוספריים.Android Ambient Odor Detection מבצע איסוף ריחות באמצעות מערכת ההפעלה לנייד הארומתית ביותר בעולם.SMELLCD™ 1.8+ ברזולוציה גבוה, במיוחד עבור ריחות מדויקים ומבוקרים".

מתיחה מצחיקה של המפתחים לקראת אחד באפריל - נשמח לדווח אחרי סיום יום המתיחות על היקף המשתמשים בגוגל שאכן ניסו לקבל מידע על הריחות ממנוע החיפוש החדש של החברה.

 

נבנה על ידי Interserve, אחסון אתרים jetserver