ClickTale הישראלית, המפתחת מערכות לניטור תנועת הגולשים באתרי אינטרנט ובאתרים סלולריים, הודיעה על גיוס של חמישים עובדים לשורותיהclicktale101213 החברה, שהכפילה גודלה בשנה האחרונה ומונה עתה כ-160 עובדים, מגייסת אנשי פיתוח, אנשי UI, שיווק, תמיכה ומומחי פיתוח בעולמות המובייל.

מירי מרק, מנהלת הגיוס של ClickTale: "יש בחברה הזדמנות להתברג בתפקיד משמעותי עם יכולת להתפתח ולהתקדם בחברה. אחד הדברים שמאפיינים את החברה זה איכות ההון האנושי העובד בה, המספק סביבת עבודה נעימה ומפרה כאחד".

מידע על המשרות ניתן למצוא באתר החברה: http://www.clicktale.com/jobs

ניתן לשלוח קורות חיים למייל HR@clicktale.com

חברת ClickTale היא מובילת שוק עולמית בתחום ניתוח חוויית משתמש באתרי אינטרנט ובאתרים סלולריים. בעוד שהמערכות המסורתיות לניטור מדווחות על כניסה לדף זה או אחר, מערכות ClickTale מתעדות את התנועה של הגולש באתר באמצעות כלי הממחיש זאת כסרט וידאו – המנטר את תנועת העכבר והמקלדת של כל משתמש בתוך כל דף ספציפי. מערכות החברה למעשה מאפשרות למנהלי אתר האינטרנט לבצע ניתוח מדויק ככל האפשר של חוויית הלקוח באתר – התנהגות הצרכנים בכל דף וזאת ללא חשיפת פרטים מזהים על הגולש עצמו. למעלה מ-80 אלף עסקים משמשים במערכות על מנת לבצע אופטימיזציה של ביצועי האתר ודרך כך להעלות את האפקטיביות של האתר ולסייע בייעול תהליכי רכישה והמרה דרך האתר. בין לקוחות החברה ענקיות עולמיות כ-CBS, T-Mobile, Lenovo, ועוד.

את החברה הקימו ד"ר טל שוורץ ואריק יבילביץ' בשנת 2006.