מוטורולה העולמית יצאה בהודעה רשמית בה היא מודיעה כי חתמה על הסכם למכירת חברת מירס לקבוצת אלטיס (Altice) האירופאית, בראשותו של פטריק דרהי, שרכש באחרונה אחזקות משמעותיות בחברת Hot

רכישת מירס יוצרת קבוצת תקשורת רביעית, במסגרתה תוכל Hot לשווק גם תקשורת סלולרית, בהתאם להנחיות הרגולציה. קבוצת אלטיס משקיעה בחברות מדיה וטלקומוניקציה. סגירת העסקה תלויה במימושם של מספר תנאים שלא פורטו בהודעת מוטורולה.

 

חברת מירס מפעילה את טכנולוגיית IDEN להספקת שירותי טלפון סלולרי ותקשורת push-to-talk למגוון רחב של לקוחות בישראל, ובהם שירותי בריאות, כיבוי אש והצלה, תחבורה ועוד. החברה, שנוסדה בשנת 1998, היא חברה בת של חטיבת מוצרי התקשורת הניידים במוטורולה. החטיבה משרתת ארגונים וחברות, סוכנויות ממשלתיות ולקוחות בתחום בטיחות הציבור בעולם כולו. למירס 500,000 מנויים.

 

ג'ין דילייני, העומד בראש חטיבת מוצרי התקשורת הניידים במוטורולה, אמר: "מוטורולה בוחנת בקביעות את פעילויותיה העסקיות על מנת לוודא שהפעילויות משרתות את הכיוון האסטרטגי של החברה. הניתוח הוביל להחלטה למכור את מירס." דיליני מוסיף, כי "אנו משוכנעים שמירס תשתלב היטב בקבוצת אלטיס, המשקיעה בחברות מדיה וטלקומוניקציה. אנו מעריכים מאוד את תרומתם הרבה ואת עבודתם הקשה של עובדי מירס ומאחלים להם המשך הצלחה."



 

קבוצת אלטיס האירופאית, שנוסדה בשנת 2002 על ידי קבוצת מומחים בתחום הטלקומוניקציה, משקיעה בחברות מדיה וטלקומוניקציה. באמצעות השקעותיה, מחזיקה הקבוצה בהחזקות לא ישירות בחברות כדוגמת Numericble, Est Videocom, Coditel, Completel. להשקעותיה של אלטיס שותפות גם קרנות "פרייבט אקוויטי" (Pechel SGCE, ING Belgium) וקבוצת משקיעים פרטיים.

 

נבנה על ידי Interserve, אחסון אתרים jetserver