קבוצת שלמה Sixt ביצעה לאחרונה תהליך מחשוב של השכרת הרכב בישראל, המאפשר קבלה ואיסוף של רכבי ההשכרה ישירות בבית הלקוח, באמצעות שימוש במסופון סלולארי   בנוסף, מאפשר הפיתוח לחברה דיוק, בקרה ומעקבOn Line אחר ליקויים פיזיים בכלי הרכב.

 

אפליקציה זו מצטרפת לפיתוחים טכנולוגיים קודמים של הקבוצה בהם אפליקציית iphone המאפשרת הזמנה מלאה של השכרת רכב בישראל והעברה של תפעול הליסינג התפעולי לשימוש במחשבי כף יד במקום בטופסי הנייר, מציגה הקבוצה את הפרויקט החדש שלה. 

 

 

בעקבות הפיתוח, הוסבו תהליכי העבודה של עובדי חברת ההשכרה ממצב ידני לממוחשב, וכן, נוצר חיסכון משמעותי בזמני העבודה. בנוסף, בוצעה אינטגרציה בין Pidion170 ל- ERP של חברת ההשכרה. פיתוח האפליקציה ארך למעלה משנה, ובנוסף, השקעה החברה חודשים רבים בלימוד המערכת, התקנתה ועוד. עלות פיתוח האפליקציה והפעלתה מוערכת בלמעלה ממיליון וחצי שקל. כיום משמשת האפליקציה למעלה מ-100 משתמשי קצה (עובדי החברה), ומבוצעות בה למעלה מ- 25,000 פעולות בחודש. השימוש באפליקציה אורך כארבע דקות בלבד.

 

לדברי יובל שני, מנהל מערכות המידע בקבוצת שלמה Sixt, "קבוצת שלמה Sixt, כחברה שירותית המקדמת תהליכי מודרניזציה, שמחה להמשיך ולהוביל את המהפכה הטכנולוגית בענף. מעבר לחיסכון האדיר במשאבים והתרומה לאיכות הסביבה, השימוש במערכות ממוחשבות מסייע לנו לייעל את העבודה, מה שמתבטא כמובן בשיפור השירות עבור הלקוח. כעת יוכלו לקוחותינו ליהנות מהשירות המהיר והאמין ביותר".

 

קבוצת שלמה Sixt, קבוצת הרכב המובילה בישראל, מפעילה צי פעיל של למעלה מ- 70,000 כלי רכב. הקבוצה כוללת מגוון פעילויות בתחום הרכב, בכלל זה, חברת השכרה, ליסינג תפעולי, ליסינג פרטי, מכירת רכב מיד ראשונה, חברה לביטוח, רשת מוסכים ושירותי דרך וחברת הליסינג וההשכרה ברומניה.

 

נבנה על ידי Interserve, אחסון אתרים jetserver