מה צפוי לקרות בהלבשת הילדים

פורסם מאת ב- ב-אופנה
  • שנה גודל פונט: Larger Smaller
  • כניסות: 1691
  • 0 תגובות
בשנות השמונים הלהיט החם ביותר היה פרוזן יוגורט. בכל רחוב מרכזי היו לפחות חמש חנויות שניסו את מזלן בשילוב בין פירות, יוגורט וממתקים.

במשך שנה הפרוזן יוגורט היה להיט מטורף, עד שבוקר אחד החליטו הצרכנים שנמאס להם והם מחפשים את הדבר הבא. תוך חודשים ספורים התרוקנו החנויות ותוך חודשים ספורים כמעט ולא נשארו חנויות של פרוזן יוגורט והסוחרים עברו לדבר הבא.

בחודשים האחרונים אנחנו צפויים למתקפה צרכנית חדשה - בגדי הילדים. קסטרו מקימה רשת חדשה, מנגו נכנסת לתחום, רשת דה צ'ילדרן פלייס (The Children Place) עושה עליה לישראל, גאפ בתחום, H&M עשתה עליה ועוד שחקנים בוחרים להיכנס לתחום, שמסתמן לדבר החם הבא.

בעיקרון, שוק בגדי הילדים מאופיין בביקוש קשיח והיקפו לא צפוי לגדול בצורה משמעותית. אז מה בכל זאת גורם לשחקנים מובילים להעביר את כובד המשקל השיווקי לצרכנים נמוכי הקומה ? גורמים בענף האופנה מסבירים שמרגישים את סימני המיתון בפתח וכולם מעריכים שהצרכנים יקטינו את הוצאות הצריכה שלהם על עצמם. רק מה, את הקניות לילדים הם לא צפויים לצמצם.

רק הזמן יגיד אם השוק הישראלי בנוי ומסוגל להכיל כל כך הרבה רשתות שמתחרות על אותה הנישה או שאנחנו צפויים בתוך שנה או קצת יותר לראות חזרה של תופעת הפרוזן יוגורט.
דרג רשומה זו:
1
קישורי Trackback לרשומה זו

תגובות

  • אין תגובות. היה הראשון לרשום תגובה

כתוב תגובה

אורח שישי, 21 ספטמבר 2018
נבנה על ידי Interserve, אחסון אתרים jetserver