
סלקום מובייל שואו, תפתח למשך שבועיים לקהל הרחב ומיועדת לכל המשפחה, בתאריכים 23.4.13 ועד 6.5.13, קניון אבנת (הקניון הגדול), פתח תקוה - הכניסה ללא תשלום
חברת פלאפון, הרשת הנבחרת על ידי האגודה למען החייל ומועדון "יותר", יעניקו לרגל יום העצמאות לכל חיילי ישראל מתנות בשווי מאות אלפי שקלים. כל חייל בסדיר או מועמד לשירות
גולן טלקום ממשיכה להרעיד את שוק הסלולר המקומי: החברה יוצאת במהלך שטרם נראה כמותו בעולם התקשורת והסלולר הישראלי -חבר מביא חבר
אתר BUY2USA מציע לקהל הישראלי לרכוש בלחיצת כפתור את מכשיר הסלולר נקסוס 4 אשר נחשף לפני חודשים ספורים והפך לאחד מהפופולאריים בעולם
חברת אפל יצאה במסע פרסום חדש בהשקעה של עשרות מיליוני דולרים, שמטרתו לקדם את מכירות האייפד והאייפד מיני בארה"ב. הקמפיין כולל שלטי חוצות בכל רחבי ארצות הברית ומופיעות בו תמונות מסך מתוך אפליקציות נבחרות לאייפד שלוקטו על ידי אפל
012 mobile, מקבוצת פרטנר, חתמה עם Office DEPOT, הרשת המובילה בישראל לציוד משרדי וטכנולוגיה ביתית, על הסכם למכירת כרטיסי sim ו- microsim אשר ימכרו בכ- 36 סניפי הרשת ברחבי הארץ
012 מובייל, מקבוצת פרטנר, חתמה עם רשת חנויות הנוחות Yellow מקבוצת פז על הסכם להפצת כרטיסי sim ו- microsim בכ- 240 סניפי הרשת ברחבי הארץ, החל ממחצית חודש יולי
Orange משיקה ללקוחותיה מהלך רחב היקף בו יוענקו ללקוחות ספיישלים הניתנים למימוש בכל סוף שבוע החל מיום חמישי ועד יום ראשון. ללקוחות יוצעו ספיישלים ב- 18 קטגוריות שונות כגון: אופנה, מסעדות, בתי קפה, חופשות בארץ ובחו"ל, אטרקציות חווייתיות
ברחבי הארץ, השכרת רכב ועוד
ברס אלקטרה, נציגת Sony Mobile בישראל, עולה בקמפיין פרסומי לרגל השקת הסמארטפון הראשון מבית Sony, Xperia S. הקמפיין יעלה בכל המדיות באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ובהיקף של 2.5 מיליון שקל
Orange עורכת מיצג מוסיקלי אור-קולי בכיכר בתי המחסה בירושלים בשיתוף חברת SONY המוקרן על גבי קיר בגובה של 14 מטרים ו- 22 מטרים רוחב במסגרת "פסטיבל האור". "נבל עולם" - מיצג אור-קולי מוסיקלי חדשני באמצעות טכניקת ה- video mapping