קמפיין אורנג' קוויOrange מעלה קמפיין לשירותי הטלפון הביתי המתקדם של החברה. הסרטונים מציגים שירותים חדשניים בטלפון הביתי: שרות רב קווי, שרות הקפצת שיחה ותעריף אחיד. הקמפיין כולל: טלוויזיה, אינטרנט ונקודות המכירה בעלות כוללת של 6 מיליון שקל החל מה 19/07/2009 ולמשך כ- 3 שבועות באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.
סאני תקשורת, יבואנית מכשירי הסלולר של סמסונג משיקה ברשת orange את  Samsung Magic Touch  - Samsung S5603 מכשיר מגע מלא
נוקיה גייסה עשרות מובילי דעה באינטרנט - גולשים בעלי בלוגים פופולאריים בנושאי טכנולוגיה, גולשים בעלי אלפי עוקבים בטוויטר או כאלו עם אלפי חברים בפייסבוק, אשר הוזמנו לשחק משחק אינטראקטיבי המשלב אינטרנט ומציאות העונה לשם "Nokia N97 unboxing"

עדן ברטל, צילום: אבי אוחיון, לע"מלאחרונה, התקבלו במשרד התקשורת פניות ותלונות, שבבסיסן טענות הנוגעות לאספקת שירותי אינטרנט בישראל בכלל, ושירותי אינטרנט באמצעות רשת סלולרית רחבת פס בפרט. בעקבות כך, משרד התקשורת הורה לחברות לא להגביל שימוש באפליקציות .

Pivotal CRM, ספקית פתרונות ה- CRM (ניהול קשרי לקוחות) המיוצגת בישראל על-ידי One1, הודיעה על שחרור של פלטפורמת CRM הכוללת גישה למחשב כף יד אלחוטי בלקברי (Pivotal Handheld)

אילן גרינבוים, צילום: אלירן אביטלנוקיה ישראל לא צופה ירידה במכירות בעקבות כניסת אייפון לישראל ובחברה גם סבורים שכניסתה של אפל לשוק המקומי תוביל לגידול בקטגוריה כולה. יורוקום תקשורת סלולרית, נציגת נוקיה בישראל, קיימה מסיבת עיתונאים להצגת הדגם החדש של החברה, Nokia N97, שיופץ בעוד מספר שבועות בחברות הסלולריות

נוקיה הציגה מכשיר חדש שמיועד לאנשים שלא זהירים עם הטלפון הנייד שלהם - הדגם החדש, Nokia 3720 Classic Nokia 3720 Classic
בן זוג עתידי הוא יעד מועדף מרכזי לשיחות בסלולרי, כך עולה ממחקרי שוק שערכה חברת אורנג' מהלך שיווק דתיOrange