חברת פרסום הקירות Street Art, מרחיבה את פעילותה, עם הכניסה לתחום הפרסום הסלולארי מבוסס מיקום. לאחרונה חתמה החברה על הסכם לפיו תהפוך לנציגה הבלעדית בישראל של חברת ProxiMa האיטלקית והחברות הנוספות בקבוצה: חברת הניו מדיה - MEDITA והרשת הסלולארית החברתית
blugo

במסגרת ההסכם בין החברות תזכה Street Art לגישה לכל מאגרי הידע המקצועי של החברות וכן להדרכות סדירות של עובדי החברה באיטליה. עם חתימת ההסכם עם Street Art תהפוך גם ישראל לאחת מלמעלה מ- 40 מדינות בעולם בהם פרושה ProxiMa.
ProxiMa, הפועלת למעלה מ- 10 שנים בתחום, מציעה פלטפורמת ניהול ופרסום מבוסס מיקום בטכנולוגיית Bluetooth, בעלת ממשק משתמש אינטרנטי הניתנת לשליטה והפעלה מרחוק.
גמישות מערכת ההפעלה מאפשרת העברת תכני מולטימדיה בטווחים של עד 100 מ' ישירות למכשיר הסלולר. המסרים המועברים הינם תלויי זמן ומיקום עפ"י הצורך השיווקי. בנוסף, מספקת המערכת כלים סטטיסטיים למדידה ותכנון בזמן אמת למיקסום התוצאה השיווקית הרצויה.
גמישות מערכת ההפעלה מאפשרת העברת תכני מולטימדיה בטווחים של עד 100 מ' ישירות למכשיר הסלולר. המסרים המועברים הינם תלויי זמן ומיקום עפ"י הצורך השיווקי. בנוסף, מספקת המערכת כלים סטטיסטיים למדידה ותכנון בזמן אמת למיקסום התוצאה השיווקית הרצויה.
דודו פישר, מנכ"ל Street Art מציין כי השימוש בפרסום סלולארי מבוסס מיקום הינו הזדמנות מצוינת לחברות וארגונים, לבניית מערכת יחסים מתמשכת עם לקוחותיהם: "הזמינות, המיידיות והיכולות האינטראקטיביות של מכשיר הסלולר, מזמינים יצירתיות בלתי מוגבלת בפיתוח שירותים שונים המחזקים את שביעות הרצון והקשר עם הלקוח לאורך זמן.
טווח התכנים, הנשלח חינם ללקוחות בכפוף להסכמתם, מאפשר הנעה מיידית לפעולה לקהל מטרה הנמצא בטווח הקרוב לנקודת המכירה. לדוגמא: באפשרות חנויות מוסיקה לשלוח ללקוח פוטנציאלי קובץ MP3 עם שיר מדיסק חדש שיצא לחנויות ובכך למשוך אותו אל החנות.
פישר מדגיש כי הניסיון הרב של Street Art בתחום הפרסום והמדיה מעניק לה יתרון בשוק הפרסום בטכנולוגיית ה- Bluetooth: "השילוב בין הידע הנצבר ומערכת ההפעלה של ProxiMa לאנשי הפרסום של Street Art מאפשר בנייה של קמפיין סלולארי מיטבי".
לאתר Street Art: www.streetart.co.il
לאתר ProxiMa: www.proxi-ma.com