סלקום פותחת במבצע
בין ההטבות אליהן ניתן לרכוש כרטיס אחד ולקבל שלושה כרטיסים נוספים: מגוון מופעי סטנד אפ של אמנים מובילים, ביניהם: מה קשור, שלומי קוריאט, גורי אלפי, רועי לוי, רמי ורד, ליטל שוורץ, אבי נוסבאום, דודו ארז, קובי מימון, ארז שלום ועוד, קונים ארוחה ברשת קפה קפה ומקבלים 3 ארוחות נוספות במתנה, מגוון של עשרות אטרקציות, פארקים וחוויות אקסטרים לפעילות משותפת עם החברים, ביניהם: פארקי מים, פעילות אקסטרים, באולינג כולל פעילויות באילת, לונה פארק, מימדיון אייסקייט (רשימת המקומות המלאה באתר סלקום).
ניתן לרכוש כרטיסים בקופות בכל מקום פעילות, מימוש בפועל אפשרי במעמד הרכישה ובמקומות בהן ניתן לרכוש כרטיסים בעלי תוקף מימוש לטווח ארוך בהתאם לכללי המקום. בחלק מהפעילות ישנה אפשרות להזמנה טלפונית באמצעות IVR.
לדברי יוני סבג, סמנכ"ל שיווק סלקום: " זו השנה השישית, שאנו עורכים את פעילות
פעילות
מועדי ההטבות
22.6-2.7 – הטבת סטנד אפ, לצחוק עם חברים –ניתן לרכוש כרטיסים להופעות בין ה 22.6-2.7 באתר סלקום בלבד, מועדי ההופעות ניתנים למימוש למשך מספר חודשים (בין ה 22.6-2.7 רוכשים כרטיס ומקבלים עוד 3 מתנה עבור הופעה בתאריך ספציפי).
3.7-12.7 – הטבה סלולרית, לדבר עם חברים - בוחרים 3 חברים טובים ברשת סלקום ומדברים איתם חינם במשך שבוע. ניתן להרשם להטבה בין ה 1.7-12.7 וליהנות משיחות חינם למשך שבוע מיום הרישום.
13.7-23.7 – הטבת רשת קפה קפה, לאכול עם חברים - מימוש ההטבה בין התאריכים 13.7-23.7 בלבד
24.7-2.8 – הטבת אטרקציות, להשתולל עם חברים- עשרות אטרקציות לבחירת הלקוחות בפארקי מים, פעילות אקסטרים, באולינג כולל פעילויות באילת, לונה פארק, מימדיון אייסקייט (רשימת המקומות המלאה באתר סלקום). ניתן לרכוש כרטיסים בקופות בכל מקום פעילות, מימוש בפועל אפשרי במעמד הרכישה ובמקומות בהן ניתן לרכוש כרטיסים בעלי תוקך מימוש לטווח ארוך בהתאם לכללי המקום. בחלק מהפעילות ישנה אפשרות להזמנה טלפונית באמצעות IVR.
איך ניתן לממש את משהו קטן וטוב?
- באמצעות אתר האינטרנט של סלקום, הלקוח מקליד את מספר הסלקום שלו ומקבל קוד בהודעת טקסט למכשיר הסלקום שלו אותו הוא מציג בחנות בעת מעמד הרכישה. שולחים sms עם המילה "טוב" למספר 5150 ומקבלים הודעת sms חזרה למכשיר הסלקום המכילה קוד אישי אותו יש להציג במוקד ההזמנות או בנקודת המימוש. הלקוח יכול לשמור את הקוד שקיבל ב-sms שקיבל ולעשות בו שימוש חוזר למימוש ההטבה פעם נוספת, או למימוש הטבה עתידית. בנוסף, הלקוח יוכל לשלוח sms מחדש לפני כל מימוש של הטבה. באמצעות מערכת קולית ivr - מחייגים ל- *515, שם יכול הלקוח לקבל הסבר על ההטבה, רשימת סניפים, תקנון וכמובן - הרשמה. הלקוח לא צריך להזדהות (המערכת מזהה את המספר הסלולרי שלו והוא מקבל חזרה sms אותו הוא מציג בקופה).
התמונה מתוך הקמפיין שיעלה בקרוב - צילום: ליאור נורדמן