Orange משיקה ללקוחותיה מהלך רחב היקף בו יוענקו ללקוחות ספיישלים הניתנים למימוש בכל סוף שבוע החל מיום חמישי ועד יום ראשון. ללקוחות יוצעו ספיישלים ב- 18 קטגוריות שונות כגון: אופנה, מסעדות, בתי קפה, חופשות בארץ ובחו"ל, אטרקציות חווייתיות
ברחבי הארץ, השכרת רכב ועוד
לרגל המהלך הושק אזור ייעודי באתר החברה המפרט את כל הספיישילים לפי קטגוריות וכן תושק בקרוב אפליקציה ייעודית לסמרטפון המאפשרת ניהול הספיישלים, בדיקת זמינות וחיפוש הטבות לפי "מיקום הלקוח".
יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה ציין: "מאז ומתמיד פעלהOrange בגישה שיווקית המעניקה ערך מוסף ללקוחות. הדיאלוג בינינו לבין הלקוחות אינו מסתכם בהצעת תקשורת אטרקטיבית בלבד אלא מבוסס על שירות איכותי, קדמה טכנולוגית והענקת חוויות מרגשות, מהנות ומעשירות בחיי היום יום. ה- Orange weekend פותח על ידינו לאחר שזיהינו עם הלקוחות כי הזמן המתאים ביותר עבורם ועבור בני משפחותיהם ליהנות מכל הספיישלים הינו במהלך סוף השבוע, כמו כן תחומי העניין והקטגוריות נבחרו והותאמו לדרישת הלקוחות. במהלך השנה האחרונה נהנו לקוחותינו מהצעה בלעדית למופע הבינלאומי המצליח fuerza bruta, מהופעות הבכורה של מיומנה "זרמים", מהמופע "פירומניה" במסגרת פסטיבל האור בירושלים, 4 ההופעות הראשונות של המופע הבינלאומי המצליח Cirque du soleil" ועוד.
Orange weekened הוא המשך הפעילות השיווקית המעניקה ללקוחותינו עוד סיבה לחייך. מגוון ההטבות מיועדות לסופי שבוע, מוענקות ללא הגבלה ומותאמות לתקופה ולזמן".
מימוש ההטבה
מהיר, זמין ונוח – ע"י שליחת SMS עם שם בית העסק למספר 8989 או באמצעות אפליקציה ייעודית.
אזור (minisite) ייעודי באתר החברה: המיניסייט מפרט את הספיישלים לפי קטגוריות, אזור גיאוגרפי, הספיישלים "החמים וחיפוש חופשי.
למיניסייט הייעודי
*הספיישלים בתוקף החל מיום רביעי בחצות עד שבת בחצות.