החברה מצטרפת לחברות ישראליות בודדות להן הסכמה למכור דומיינים ישראליים. ההסמכה מאפשרת לחברה לבצע מכירה של שמות מתחם לאתרי אינטרנט, כרשם דומיינים ישראלי מוסמך
איגוד האינטרנט הישראלי הסמיך באופן רשמי את ג'טסרבר כרשם דומיינים והחברה כבר נמצאת בעיצומו של השקת השירות החדש.
איגוד האינטרנט הישראלי הסמיך באופן רשמי את ג'טסרבר כרשם דומיינים והחברה כבר נמצאת בעיצומו של השקת השירות החדש.
הרחבת פעילותה של ג'טסרבר כרשם דומיינים מוסמך של איגוד האינטרנט הישראלי, תאפשר לה להציע ללקוחותיה רישום של דומיינים ישראליים בסיומת IL, ותיתן מענה לביקוש לדומיין הישראלי. כיום, ל-77% מהעסקים הגדולים המונים מעל 100 עובדים יש כיום דומיין ישראלי.
בפגישה שנערכה בין מנכ"ל איגוד האינטרנט הישראלי יורם הכהן לבין מנכ"ל ג'טסרבר אלי אלום, בירכו השניים על הצעד הפותח את השוק הישראלי לתחרות נוספת.
לדברי אלי אלום, מנכ"ל ג'טסרבר: "אני גאה בג'טסרבר ובצוות העובדים על ההשקעה והעבודה הקשה שהביאה אותנו להסמכה כרשם דומיינים ישראלי. תהליך קבלת ההסמכה מאיגוד האינטרנט דרש עמידה בקריטריונים טכנולוגיים ושירותיים קפדניים, וחייב את ג'סרבר בהשקעת משאבים, עמידה בסטנדרטים גבוהים מאד של אבטחת מידע ומילוי קפדני של נהלי איגוד האינטרנט הישראלי בכל שלב".
ג'טסרבר תמכור במחירים תחרותיים דומיינים בסיומות: co.il, org.il, org, net, com ותספק שירות העברת דומיינים לניהולה, ניהול שוטף של שמות הדומיינים וכן, אבטחת דומיינים בסטנדרט הגבוה ביותר. בג'טסרבר רואים קשר הדוק בין הניסיון העשיר שצברה במהלך שנים של מכירת שירות אחסון אתרים ותמיכה טכנית בלקוחות החברה, לבין מכירת שמות דומיינים המהווים, יחד עם אחסון אתרים, מוצרי בסיס להקמת אתר אינטרנט וניהולו. בחברה מציינים כי המהלך להיכנס לתחום מכירת שמות דומיין הינו טבעי ומתבקש עבור חברה בסדר הגודל ונפח הפעילות של ג'טסרבר. כמו כן, תאפשר ג'טסרבר ללקוחותיה לשמש כמשווקי מישנה למכירת דומיינים (Resellers) וכך להרוויח גם הם ממכירת שמות דומיין.
אלום מוסיף: "בישראל לא קיימת תחרות אמיתית על תשתית אינטרנט, רישום דומיין, לעומת זאת, הינו שוק תחרותי. כאשר חברות מתחרות זו בזו על מחיר שמות הדומיינים ועל שירות הלקוחות, מחירי רישום הדומיינים נשארים נמוכים ואף עשויים לרדת במשך הזמן, בה בעת שרשמי הדומיינים המוסמכים מפתחים מוצרים ושירותים חדשים עבור קהל הלקוחות שלהם".
עבור ארגונים ובעלי עסקים, שם העסק אינו השם היחיד שחשוב בכל הקשור להשגת רמות הצלחה גבוהות. בחירת שם דומיין נכון עבור אתר האינטרנט של הארגון או בית העסק חשובה לא פחות בעת הקמתה ובניית חברה שלא רק משיגה את המטרות שהיא מציבה לעצמה, אלא למעשה עולה על הציפיות. בחירת שם דומיין מתאים תשפיע על נוכחות האתר בתוצאות החיפוש של גוגל, תשפיע על מוניטין ומיתוג האתר בקרב המשתמשים בו ובקרב משתמשים פוטנציאליים ובסופו של יום – תשפיע על הרווחיות ואפשרות הגדילה של הארגון או בית העסק.
ג'טסרבר היא חברה ישראלית אשר מתמחה כבר משנת 2006 באחסון שרתים וירטואליים (VPS), אחסון אתרים ואחסון שרתים פיזיים. החברה מספקת את שירותיה בארץ, באירופה ובארה"ב. ג'טסרבר החלה כחזון של המנכ"ל והבעלים אלי אלום, אשר במשך שנים בנה ופיתח בעצמו ויחד עם צוות החברה, סל שירותי אחסון אתרים הכולל לא רק מאפיינים טכנולוגיים מתקדמים ואבטחת מידע מחמירה, אלא גם שירות לקוחות שהינו הדגל המתנוסס מעל ג'טסרבר כבר מיום היווסדה.
כתובת אתר ג'טסרבר: www.jetserver.co.il
בתמונה: יורם הכהן, מנכ"ל איגוד האינטרנט הישראלי, אלי אלום מנכ"ל ג'טברבר ואורטל מאלדונאדו, מנהלת מרשם שמות המתחם באיגוד האינטרנט הישראלי צילום: יחסי ציבור
בתמונה: יורם הכהן, מנכ"ל איגוד האינטרנט הישראלי, אלי אלום מנכ"ל ג'טברבר ואורטל מאלדונאדו, מנהלת מרשם שמות המתחם באיגוד האינטרנט הישראלי צילום: יחסי ציבור